** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина :: Інклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр

‘окаль i Cокальщина :: Iнклюзивно-ресурсний центр

Інклюзивно-ресурсний центр» Сокальської районної ради

м.Сокаль, в.Героїв УПА, 68
Години роботи:
Понеділок - Четвер : 8:30 - 17:30
(257) 7-2077
sokalirc@ukr.net
https://irc5.webnode.com.ua/

Директор  ІРЦ Ганна Фенчин

КУ "ІРЦ" Сокальської райради створений відповідно до рішення Сокальської районної ради  Львівської області  №493 від 04 квітня 2018р.
  Центр  створений з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання психолого-педагогічної допомоги, забезпечення системного кваліфікованого супроводу 
   11 вересня 2018 року  відбулося урочисте відкриття комунальної установи Сокальської районної ради "Інклюзивно-ресурсний центр".
В Центрі облаштовано приймальню, кабінети вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, практичного психолога, керівника, кабінет лікувальної фізкультури, пристосовані туалети. Приміщення обладане пандусом. Поряд - простора прилегла територія.


Документи, які необхідно подати для проведення комплексної оцінки дітей:

- документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
- свідоцтва про народження дитини;
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);
- форми первинної облікової документації № 112/0 "Історія розвитку дитини", затвердженої МОЗ, у разі потреби - довідки від психіатра;
- заява батьків про проведення комплексної оцінки;    

У разі коли дитина з особливими освітніми потребами здобуває дошкільну або загальну середню освіту, до заяви додаються:p>

  - психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу; 

  - зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для дітей, які здобувають загальну середню освіту), малюнки;документи щодо додаткових обстежень дит

Організація проведення комплексної оцінки
Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
• оцінка фізичного розвитку дитини;
• оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
• оцінка когнітивної сфери дитини;
• оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
• оцінка навчальної діяльності дитини.
Метою проведення оцінки фізичного розвитку дитини є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель лікувальної фізкультури заповнює карту спостереження дитини.
Оцінка мовленнєвого розвитку дитини проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку;
Оцінка когнітивної сфери дитини проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам`ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку;
Оцінка емоційно-вольової сфери дитини проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку;
Метою проведення оцінки навчальної діяльності дитини є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.
У разі потреби фахівці центру можуть проводити комплексну оцінку за іншими напрямами, зокрема визначення рівня соціальної адаптації, взаємовідносин з однолітками, дорослими.

 


****


 


Тематична добірка новин:

14.11.2019  На базі КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Сокальської райради відбувся Міжвідомчий обласний семінар з питань діяльності логопедичної служби
11.09.2018 У Сокалі відкрито інклюзивно-ресурсний центр


RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
18:31, 15 грудня 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464