Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua                             /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Обговорити на форумі

Сокаль і Сокальщина :: Храм серця:: травень 2005р.

повернутися  на головну Храму серця
повернутися до травневого номеру
Сторінку підготувала Оленка Покотюк, головний редактор часопису «Храм Серця»
програма «Демократизація України: програма малих проектів»

Серія тренінгів для Сокальської команди

 

16 та 21 травня 2005 р. для коаліції Сокальського проекту «Добробут кожної людини – запорука демократії» від програми «Демократизація України: програма малих проектів» проводилися тренінги під назвою «Робота з соціально незахищеними верствами населення» та «Соціальний маркетинг».

Тренінг
«Робота з соціально незахищеними верствами населення»

Робота в малих группах

На тренінгу «Робота з соціально незахищеними верствами населення» розглядалися модельні типи соціальної держави, її політика, сфери діяльності, об’єкти, інструменти.

Особлива увага приділялася питанню соціальної роботи, її видів, форм, напрямків, методів, завдань, а також принципів надання соціальних послуг.

Соціальна робота як професія виникла в Україні близько десяти років тому і є однією з найголовніших професій у розвинутих країнах Європи та Північної Америки.

Клієнтами соціальної роботи можуть бути окремі інваліди, групи, сім’ї, громади. Соціальна робота має справу з людьми, котрі перебувають у важкому становищі, реагує на їхні психологічні, соціальні та практичні проблеми.

Повноцінне життя людини можливе лише за умови, коли вона не відчуває ніяких обмежень у виконанні життєвих функцій. Проте, якщо такі обмеження з певних причин все ж виникають, в цивілізованому суспільстві це означає лише те, що спільними зусиллями цієї людини та її оточення вони мають бути усунені.

Головною метою і результатом соціальної роботи з людьми з обмеженнями є максимально можливе залучення їх до всіх сфер соціального життя, найближеного до такого стану здійснення соціальних функцій, а саме: навчання трудової діяльності, самостійного пересування, здатності до комунікації, тощо, яке притаманне звичайним людям.

Тренери-консультанти тренінгів Оксана Зубрицька (зліва) та Оксана Матусяк (справа)

Доброзичливість, терпіння, сила волі, вміння вислухати, витримка, відвертість – це особливий арсенал засобів, якими повинен керуватись соціальний працівник у своїй праці. Таким чином, визначальною рисою соціального працівника, який обслуговує людей, є вміння спілкуватись. А від цього дуже залежить ефективність та плідність його роботи, а також налагодження діалогу між конкретною особою, групою та соціальною службою.

Тренінг
«Соціальний маркетинг»

Кожна громадська організація, починаючи з моменту її виникнення, прагне спланувати свою діяльність таким чином, щоб в найбільш короткий термін досягти своїх цілей, стати відомою, впливати на громадську думку. Саме соціальний маркетинг є тим інструментом, який допомагає досягнути цих стратегічних цілей діяльності організації. Конкретніше, поняття «соціальний маркетинг» можна окреслити як стратегію зміни поведінки, розуміння та стосунків з людьми, стратегічне планування, дослідження, реклама, зв’язки з громадськістю, захист громадських інтересів. А в загальному, це можна визначити, як процес керівництва організацією та всією її діяльністю, від того моменту, коли виникла ідея про продукт, до його виробництва і донесення споживачеві.

Розглядались такі питання як: сутність і значення соціального маркетингу, мета та сфера застосування в НУО, етапи, вибір стратегії, маркетингова орієнтація, дослідження, планування та ін. Особливо наголошувалось на значенні реклами в соціальному маркетингу, її успішному плануванні, досягненню ефективної реалізації.

Представникам громадських організацій та іншим учасникам тренінгів було досить цікавим і корисним більш детельне ознайомлення з цими темами, які подали тренери-консультанти Оксана Зубрицька та Оксана Матусяк зі Львова.


 

     

 

  Пиши українською
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
16:57, 28 березня 2024 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове. 8-066-37-90-464