** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::25.05.2005


НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

25 травень 2005 року

Пошук в новинах   

  
влада

ЧУЛИ ДЗВІН, ТА НЕ ЗНАЮТЬ, ДЕ ВІН


відкритий лист депутатів міської ради м.Сокаль



Нам, депутатам міської ради, членам депутатської фракції «Наша Україна» дуже дивно, чому члени районної організації «Батьківщина» у публікації «Як наповнити місцевий бюджет?» за 19 квітня цього року намагаються перекрутити факти і говорять про речі, у яких некомпетентні.



По-перше, вони пишуть «На вимогу районної організації партії «Батьківщина»... в порядок денний сесії міської ради було внесено питання про перегляд ставок єдиного податку на підприємницьку діяльність у бік зменшення». Згідно із Законом про місцеве самоврядування в Україні ст.46 гласить, що питання на розгляд сесії можуть вноситись « головою, депутатами, депутатськими комісіями, виконкомом, держадміністраціями і загальними зборами громадян». Але у цьому Законі жодним словом не сказано, що пропозиції можуть вносити чи то партія «Батьківщина», чи будь-який інший партійний осередок. Тому звернення асоціації підприємців і районної організації партії «Батьківщина» розглядалось на засіданні депутатської комісії.



А тепер щодо перегляду ставок єдиного податку на підприємницьку діяльність у бік його зменшення. Вони встановлюються при затвердженні бюджету і, коли виникає потреба, переглядаються на сесіях міської ради і за поданням депутатів, а не партій. Так, у минулому році ці питання розглядалися 26 лютого, 3 березня, 18 травня, 26 жовтня. І цьогоріч—12 січня, 18 березня. Зі сказаного вище випливає, що депутатський корпус не стояв осторонь цієї важливої проблеми.



Далі у публікації йдеться про те, що місцеві органи влади «не особливо задумуючись над соціальними наслідками своїх рішень, оподатковують максимально». І знову тут неправда. Всі рішення на сесіях депутати приймають виважено, більшістю голосів і не «оподатковують максимально». За рішенням сесії максимально оподатковувались 16 видів підприємницької діяльності з 90, що становить лише 17 відсотків. Це такі, як будівництво житлових будинків і споруд, ремонт і обслуговування автомобілів, обслуговування громадян власниками легкових автомобілів, мікроавтобусів, автобусів, юридичні послуги, виготовлення і реалізація столярних виробів, меблів, копченостей, гуртово-торгівельна діяльність, торгово-посередницька діяльність, торгівля промисловими та господарськими товарами, продаж запчастин до автомобілів, комп`ютерної техніки, зубопротезування та стоматологічні послуги. Решта оподатковувались в залежності від прибутку за меншими ставками. І в міський бюджет надходить тільки 43 відсотки від єдиного податку. Ці ставки, крім «продажу промислових і господарських товарів» діяли впродовж багатьох років. Депутатів турбує стан цін на товари, які встановлюють приватні бізнесмени у нашому місті. Адже такі «передсвяткові акції», як перед Великодніми святами, викликали справедливе обурення, тільки ціни на овочі зросли на сто відсотків.



І ще щодо єдиного податку. В бюджеті міста цей вид оподаткування займає лише 7 відсотків. Головна турбота депутатів — це виконання бюджету міста. Адже — це чистота Сокаля, благоустрій, освітлення, утримання дитячих садочків, тепло і вода в наших оселях. Комунальні послуги, які сплачує населення, не охоплюють тих затрат, які фінансуються із міського бюджету.



Тепер щодо того, «як органи місцевого самоврядування... залишили район без переробної промисловості», але ж це не їх рук справа. Приватизація почалася у 1993 році, коли був створений Фонд комунального майна, тоді роздержавлювалось майно шляхом створення акціонерних товариств. Акції роздавали своїм працівникам, які лише «на папері» ставали власниками підприємств, а насправді власника не було. Кожне підприємство вибирало для себе форму організації виробництва, наприклад, ЗАТ, ВАТ, ТзОВ та інші. І, виходячи з того, що на підприємствах не було конкретних власників, а, згідно з чинним законодавством, вони не були підконтрольні органам місцевого самоврядування, тому «Квант», харчосмакова фабрика, молокозавод почали занепадати. Але хочемо підкреслити, що у 1993 році ми депутатами не були, але навіть тоді міська рада цими питаннями не займалася, а Представництво Фонду держмайна України у Сокальському районі.



Членів партії «Батьківщина» хвилює економне витрачання коштів та те, чи проводився тендер на закупівлю плитки для тротуарів міста. Враховуючи пропозиції тендерної комісії в 2002—2003 рр., щодо якості і вартості тротуарної плитки і виконання робіт, був обраний один із трьох претендентів, який і виконував цю роботу. Фінансувалася вона за рахунок бюджету розвитку, тобто за кошти від продажу комунального майна і землі несільськогосподарського призначення. Фінансування цих робіт перевірялись контролюючими органами: фінансовим управлінням Сокальської РДА, контрольно-ревізійним управлінням у Львівській області.



Щодо пропозиції об’єднати всі комунальні служби під єдиним керівництвом. Вона нині не на часі. Бо не так давно комунальні служби району перейшли в підпорядкування міста. Три ЖКВ об`єдналися у «Житлокомунсервіс», при цьому відбулося значне скорочення чисельності працівників. Нині комунальникам є над чим працювати, насамперед, необхідно позбутися боргів, навести всюди лад і стати економічно незалежними.



Незрозумілою є фраза щодо фальсифікації виборів: про які вибори йдеться? Якщо мова йде про вибори міського голови, то нагадаємо цифри: за Савчука проголосували 6732 особи, за Левчука — 1313, і за Міштурака — 1265. Розрив між найближчим кандидатом становить 5419 голосів. То про яку фальсифікацію виборів можна говорити?!



Заголовок публікації «Як наповнити місцевий бюджет?» Отож як? З допису ми не зрозуміли і не побачили конкретних пропозицій. Хіба звинувачення на адресу органів місцевого самоврядування. Дописувачі зупинилися лише на єдиному податку, а є ще інші види податків і більш прогресивні. Але у Законі про оподаткування є ще багато розбіжностей і недосконалих положень. Тому свої пропозиції відносно ліцензій, податків ми подали 9 квітня першому віце-прем’єр міністру України Анатолію Кінаху через члена виконкому, члена Львівської обласної ради Партії промисловців і підприємців Леоніда Семчука.



Депутати:



Галина Виглінська


Ганна Парацій


Леся Чабан


Любомир Худло


Ольга Одульська


Зоя Савчук


Надія Романчик


Лідія Підганюк


Іван Шутовський


Богдан Повзун


Василь Петрушка


Дана Ільчишин


Роман Вергун


Богдан Головач


Марія Борис


Зеновій Фарина


Олександр Сорочинський


Степан Кавуза


Тетяна Чугай



 


Опубліковано в газеті Голос з-над Бугу №36 24 травня 2005 року


Газета
"Голос з-над Бугу"

якщо Ви хочете додати, заперечити чи обговорити
напишіть адміністратору: заповніть HTML форму

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
13:07, 29 березня 2024 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
+380686916567