** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::06.10.2005


НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

6 жовтень 2005 року

Пошук в новинах   

  
економіка

СОКАЛЬЧАНИ ПРО РОБОТУ ПОДАТКОВОЇ СЛУЖБИ

 



Пошук взаєморозуміння і довіри між владою та

суспільством - одне з пріоритетних завдань сьогодення, оскільки вирішення

багатьох проблем, які стоять перед нашою державою можливе тільки через

партнерську взаємодію і консолідацію зусиль громадян країни та інститутів

державної влади.

Працівники Сокальського відділення Червоноградської об`єднаної

державної податкової інспекції провели анонімне опитування серед громадян міста.

Було опитано 49 громадян віком від 18 до 60 років, з них - 25 службовців, 12

підприємців, 5 робітників, 4 безробітних.

Близько 60 відсотків опитаних зазначили, що мають вищу освіту.

36 респондентів, або 73,4 відсотка добре оцінили рівень виконання податківцями

своїх функціональних обов`язків, 12 чоловік -задовільно.

Половина опитаних зазначила, що при заповненні та наданні

податкової звітності, під час сплати податків в них виникають окремі запитання,

у понад 20 відсотків респондентів проблеми та труднощі виникають постійно. При

цьому зазначали, що постійні зміни в законодавстві негативно впливають на

авторитет податкової служби.

На запитання: "Чи доводилось Вам у податкових органах стикатися

з випадками тяганини, грубощів, неуважності чи стояти в чергах?" 20 опитаних

відповіли, що ніколи, 18 респондентів - іноді, 7 - досить часто.

Щодо розгляду звернень громадян, то 22,4% опитаних вважають, що

запити розглядаються своєчасно і якісно, причому 57,1% ніколи не зверталися до

органів податкової служби.

Рівнем та фаховістю роз`яснення податкового законодавства

задоволені 36,7%, таку ж кількість опитаних послуги з роз`яснення скоріше

задовільняють, ніж ні, 20,4% респондентів зазначили, що такими послугами не

користуються.

Під час опитування з`ясувалося, що 57,1 відсотка респондентів

оцінюють ефективність роботи податківців району, як добру, а 34,6 відсотка -

дають оцінку "задовільно".

Для тих, хто бажає висловити свою думку щодо діяльності

податкової служби, пропонуємо заповнити опитувальний лист та надіслати на адресу

редакції газети або за адресою:


м.Сокаль, вул. Шептицького, 40.


Сокальське відділення

Червоноградської ОДПІ.

Наше опитування - анонімне. Свого імені вказувати не потрібно.

ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ

1. Як Ви оцінюєте діяльність податкової служби щодо налагодження партнерських

відносин з платниками податків?

1.1. як задовільну


1.2. як добру


1.3. дуже добру


1.4.

незадовільну

2. Чи виникають у Вас певні проблеми (труднощі) під час виконання податкових

зобов`язань (забезпечення своєчасної сплати податків, заповнення та надання

податкової звітності тощо)?

2.1. жодних проблем немає


2.2. іноді виникають окремі питання


2.3.

проблеми виникають постійно


2.4. не можу відповісти (не стикаюсь з цими

питаннями)

3. Чи доводилося Вам у податкових органах стикатися з випадками тяганини,

грубощів, неуважності, стояти в чергах?

3.1. так, постійно


3.2. так, досить часто


3.3. іноді


3.4.

ніколи


3.5. не можу відповісти (ніколи там не був)

4. Як Ви оцінюєте рівень розгляду звернень громадян, платників

податків


органами податкової служби?


4.1. запити завжди розглядаються своєчасно і якісно


4.2. задовільно,

але в окремих випадках несвоєчасно або неповністю


4.3. відповіді носять

формальний характер та не вирішують питання по суті звернення


4.4. відповіді

на запитання змушують звертатися повторно або звертатися за допомогою до органів

ДПС вищого рівня


4.5. не можу відповісти (ніколи не звертався)

5. Чи задоволені Ви послугами з роз`яснення податкового законодавства, що

надаються працівниками податкових органів?

5.1. надаються завжди своєчасно та на високому професійному рівні


5.2.

послуги щодо роз`яснення скоріше задовільняють, ніж ні


5.3. такі послуги мене

зовсім не задовільняють


5.4. важко відповісти (такими послугами не

користуюсь)

6. Які чинники, на Вашу думку, негативно впливають на авторитет цих органів?

(зазначити самостійно)

6.1. ________________


6.2. ________________


6.3.

________________


6.4. ________________

7. Як Ви можете оцінити рівень виконання податківцями своїх функціональних

обов`язків?

7.1. відмінно


7.2. добре


7.3. задовільно


7.4. дуже погано

8. Назвіть, будь ласка, Ваш вік.

8.1. від 18 до 25 .


8.2. 25-35


8.3. 35-50


8.4. 50-60


8.5. більше

60

9. Яка у Вас освіта?

9.1. середня


9.2. середня спеціальна


9.3. вища

10. Ми можемо записати Вашу думку, як думку

10.1. робітника


10.2. службовця


10.3. безробітного


10.4. студента


10.5. військовослужбовця


10.6. підприємця


10.7. пенсіонера


Опубліковано в газеті „Голос з-над Бугу” 04.10.2005р.

Газета
"Голос з-над Бугу"

якщо Ви хочете додати, заперечити чи обговорити
напишіть адміністратору: заповніть HTML форму

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
15:15, 8 грудня 2024 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
+380686916567