** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::06.06.2015


НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

6 червень 2015 року

Пошук в новинах   

  
політика

  • Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко
  • Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради VI скликання. Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

    Програма

    соціально-економічного та культурного розвитку Сокальського  району на 2015 рік.

    ВСТУП

    Програму  економічного і соціального розвитку  району  на 2015 рік (далі – Програма)  розроблено  відділом  економічного  розвитку, торгівлі  та промисловості райдержадміністрації  разом  з  іншими  структурними  підрозділами  районної державної адміністрації, спільно з органами місцевого самоврядування району.

    Програма базується на аналізі основних показників соціально-економічного розвитку  району  за  попередні  періоди,  визначенні  основних  чинників,  які стимулюють  його  розвиток,  передбачає  забезпечення  узгоджених  спільних  дій  районної  державної  адміністрації  та  органів  місцевого  самоврядування  району задля  втілення єдиної державної політики  подальшого розвитку України. 

    Програмою  визначені  головна  мета,  пріоритети  і  комплекс  завдань  та  заходів,  спрямованих  на  стабілізацію  роботи  і  розвиток  основних  галузей виробничої  та  соціальної  сфери  району  на 2015 рік  відповідно  до  пріоритетних напрямів  соціально-економічного розвитку держави, програми  економічного  і соціального  розвитку  Львівської   області  на 2015  рік. 

    Програму  розроблено  відповідно  до  Закону  України "Про  державне  прогнозування  та  розроблення  програм  економічного  і  соціального  розвитку  України",  постанов  Кабінету  Міністрів  України  від 26.04.2003  №621 "Про розроблення  прогнозних  і  програмних  документів  економічного  і  соціального  розвитку та складання проекту державного бюджету" та  інших  нормативно-правових актів.

    У Програмі представлені основні  прогнозні  показники   соціально-економічного  розвитку  району  на 2015  рік  та  перелік  районних  цільових програм, реалізація яких здійснюватиметься у 2015 році.

    Організацію виконання Програми здійснює районна державна адміністрація та її  структурні  підрозділи  спільно  з  органами  місцевого  самоврядування,  які  брали участь у розробці її відповідних розділів.

    І. Характеристика та тенденції розвитку Сокальського району

    1.     Соціально-економічний розвиток району у 2014 році

    Районна  державна  адміністрація,  її  структурні  підрозділи,  інституції місцевого самоврядування у 2014 році здійснювали заходи  щодо нарощення темпів виробництва  промислової  продукції  подальшого  розвитку сільського господарства, підвищення ефективної роботи підприємств та організацій  галузей економіки, житлово-комунального господарства, створення сприятливих умов для підприємницької та інвестиційної діяльності, поповнення доходної частини  бюджетів всіх рівнів, соціального захисту населення, покращення діяльності гуманітарної сфери.

    Вирішувались  основні  проблеми і, як результат,  досягнуто  окремих  позитивних  зрушень  в галузях охорони здоров’я,  освіти,  культури,  молодіжної політики.

    1.  Соціально-економічний розвиток району у 2014 році

    За січень-грудень 2014 року обсяг реалізованої промислової продукції підприємствами що входять до основного кола статистичної звітності в цілому по району склав  1103 млн. грн., і зріс до відповідного періоду торік на 11,2% ( або на 110,9 млн.грн.) .  Приросту досягли:

    -   добувн а промисловість ( на 37,9%);

    -   галузь виробництв а та розподілення електроенергії, газу та води ( на 5,7%).

    Зменшення обсягів реалізації відбулось у переробній галузі на 8,4%. Причиною стало падіння обсягів у галузі машинобудування на 64,2% через зменшенням виробництва акумуляторів  на 69,9% по ТзОВ «АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ» . Це обумовлено тим, що підприємство тривалий час не могло укласти договори, так як проведення відповідних тендерів   Укрзалізницею  постійно переносилось.

    У березні 2014 року було введено в дію ІІ та III черги будівництва ТзОВ "КЛІНГСПОР" (м.Великі Мости), в результаті чого виробництво абразивних матеріалів зросло на 15,8%  і створено 18 нових робочих місць.

    Господарську діяльність на території району у 2014 році вели 113 сільськогосподарське підприємство та 18 326 господарств населення. 94 сільськогосподарські підприємства займалися лише рослинництвом, 14 підприємства займалися рослинництвом і тваринництвом та 5 підприємств вели галузь тваринництва.

            Всіма категоріями господарств  вироблено з урожаю 2014 року 168,8 тис. тонн зерна, що становить 139,4% до минулого року і 138,3% до прогнозу, 236,2 тис. тонн цукрових буряків – 107,8% до минулого року і 116,4% до прогнозу, 12,1 тис. тонн ріпаку – 80,4% до минулого року і 110,1% до прогнозу, 5,7 тис. тонн сої, що в 2,2 рази більше до минулого року і 135,8% до прогнозу, 123,4 тис. тонн картоплі 114,0% до минулого року і 92,8% до прогнозу, 25,7 тис. тонн овочів – 107,9% до минулого року і 96,4% до прогнозу. Збільшення валових зборів сільськогосподарських культур відбулося за рахунок збільшення посівних площ та  урожайності. Зменшення виробництва картоплі та овочів до прогнозу пройшло за рахунок зменшення урожайності в господарствах населення.

    Господарствами району посіяно озимих зернових 114,5% до минулого року та 110,0% до прогнозу. Озимого ріпаку посіяно 87,0% до минулого року та 87,3% до прогнозу.

    В районі діє 6 переробних підприємств, які займаються виробництвом хліба та хлібобулочних виробів, борошна та крупів, кондитерських виробів, етилового спирту, переробкою молочної та  м»ясної продукції.

      У 2014 році вироблено товарної продукції у діючих цінах в сумі 48.9 млн.грн., що на 25.5 млн грн. менше до рівня минулого року , або становить 65.6 %. Зменшення пройшло за рахунок простою по технічних причинах  Бороцького МПД "Укрспирт" с.Борок .

    Надходження до  бюджету  району  станом на 1 січня 2015 року склали 92,2 млн. грн., це 104,1% уточнених призначень на 2014 рік. Виконання річного плану податку на доходи фізичних осіб  - 103% (82,3 млн. грн.), плати за землю – 122,4% (7,6 млн. грн.)

    Упродовж 2014 року до Державного бюджету України мобілізовано 34,6 млн. грн., що  на 3,0 млн. грн., або на 9,4 % більше ніж за 2013 рік.

    На виконання заходів Програми розроблення містобудівної документації у Львівській області здійснено співфінансування з обласного бюджету виготовлення генеральних планів чотирьох населених пунктів Сокальського району в сумі 100 тис. грн., а саме в с. Варяж -25 тис.грн., с. Волсвин -25 тис.грн., с. Перв’ятичі -20 тис.грн., с. Тартаків -30 тис.грн.

    На завершальному етапі роботи з  розроблення генеральних планів Двірці, Ванів, Глухів, Тартаків, Перв’ятичі.

    Завершено виготовлення топографічної підоснови м.  Белз, що дасть можливість доопрацювати і завершити історико-архітектурний опорний план та генеральний план міста. З метою врегулювання процедури передачі майна ВП шахти „Візейська” ДП „Львіввугілля” з державної власності у власність територіальної громади с. Сілець створено робочу групу з визначення переліку майна, яке доцільно передати. До Міністерства енергетики та вугільної промисловості подано пакет документів про передачу  моста в с. Волсвин у власність територіальної громади.

    З метою створення сприятливого середовища для сталого соціально-економічного розвитку на місцевому рівні шляхом самоорганізації та соціальної активізації громад, розроблення та впровадження невеликих за обсягом громадських ініціатив  район став учасником третьої фази проекту ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду ”.

    За  ініціативи   райдержадміністрації  та при підтримці районної ради, на виконання Законів України „Про державно–приватне партнерство” та „Про співробітництво територіальних громад” укладено угоди з ПП „Соріс”  на  виконання  робіт по ремонту автодоріг загального користування  місцевого значення та закуплено матеріали для проведення ремонтних робіт в   селах  Стенятин,  Опільсько, Хоробрів, Тартаків.

    За активної участі голів райдержадміністрації та районної ради неодноразово проводилися виїзні наради по питанню ремонту автодороги: Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква (Р-15) на ділянці протяжнісю км123+000-км 129+000.

    По використанню коштів субвенцій на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць та доріг комунальної власності в населених пунктах району  ситуація наступна:

    - Субвенція з державного бюджету - обласному: заплановано – 1960,4 тис. грн., профінансовано – 1960,4 тис. грн., касові видатки – 1269,1 тис. грн., зареєстрована кредиторська заборгованість – 317,5 тис. грн.

    Субвенція з державного  - місцевим бюджетам: запланована сума – 2 816,5 тис. грн., профінансовано – 2 816,5тис. грн., касові видатки – 1671,7 тис. грн., зареєстрована кредиторська заборгованість – 748,1 тис. грн.

    Окрім цього з обласного бюджету було виділено кошти для ремонту та утримання доріг на території  району:

     - загального користування в сумі  -  3 634,6 тис. грн., з них:  для поточного ремонту - 3 195,1 тис. грн. (11 автодоріг) – профінансовано 527,0 тис грн. виконано ремонт на 4 х об’єктах, для капітального ремонту - 439,4 тис. грн. (2 автодороги)  - відсутність фінансування, затримка за казначейською службою України.

     -комунальної власності в сумі  -  330,0 тис. грн., з них:  для поточного ремонту - 30,0 тис. грн. (1 вулиця), для капітального ремонту - 300,0 тис. грн. (2 вулиці). Кошти не освоєні.

    З метою забезпечення додаткового охоплення дітей дошкільною освітою у 2014 році  були відкриті навчально-виховні комплекси « ЗШ – дитячий садок» у с. Бутини, с.Стремінь, с.Борове, с.Перемисловичі, с.Куличків,  с.Себечів, с.Межиріччя, що додатково дозволили охопити 150 дітей дошкільною освітою. Проводяться  ремонтні роботи у Дібровській ЗШ І-ІІ ст..з метою відкриття дошкільної групи ( 20 місць) та з подальшим перейменуванням цього закладу у Дібровський НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок». На завершенні реорганізація Перетіцької ЗШ І-ІІІ ст. у Перетіцький НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-дитячий садок», яка дасть можливість забезпечити якісною дошкільною освітою 20-тьох дітей-дошкільнят с.Перетоки.

    Усі навчальні заклади на 100%, забезпечені комп’ютерною технікою, 87% шкіл підключено до мережі Інтернет.

    За результатами участі в обласному конкурсі мікропректів 27 навчальних закладів стали переможцями, з наступних напрямків:

    « Розвиток мережі ДНЗ» - 4 навчальні заклади,

    «Енергозбереження в освітній сфері»-21 навчальний заклад,

    «Створення якісного середовища. Освітні округи»- 2 навчальні заклади ,

    «Фонд соціальних ініціатив» - Сокальський НВК «ЗШ І-ІІІ ст.-ліцей» .

    У 2014р., незважаючи на складну суспільно-політичну ситуацію в державі, коли були відмінені усі розважальні заходи працівниками культури, зроблено дуже багато на підтримку української армії у зоні АТО. Починаючи з серпня 2014р. відбулося 11 благодійних концертів.

    У галузі культури району покращено матеріально-технічну базу та поповнено бібліотечний фонд дитячої та районної бібліотек, а саме: поповнено бібліотечний фонд на суму 64,9 тис. грн, встановлено коректор в котельні РНД м. Сокаль на суму 26,2 тис.грн, зроблено ремонт даху Сокальської ДШМ на суму 16,5 тис. грн.

    Покращено матеріально-технічну базу шкіл естетичного виховання району, видатки склали 47,1 тис. грн.

    Медична допомога населенню району надається трьома лікарнями (Сокаль ЦРЛ, Белз РЛ, Мости РЛ), одинадцятьма амбулаторіями, з них 10 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 51 фельдшерсько-акушерським пунктом).

    Розроблені  та затверджені  заходи по оптимізації витрат  закладів охорони здоров’я. За рік зекономлено за рахунок скорочення не першочергових видатків на суму 490,0 тис. грн.

    За рахунок позабюджетних коштів (благочинної допомоги) проведено ремонтні роботи відділень травматології, неврології, гінекології, кардіології, хірургії, пологового, інфекції, фізіотерапії, стоматології, проведено ізоляцію теплотраси від котельні до головного корпусу лікарні), та  проведено ремонт  ФАПів с.Себечів, Піддубне, Перв’ятичі, Ульвівок.

    За відсутності дозволу проведенню виїзних перевірок по підприємствах району роботу робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення в 2015 році призупинено.

    Здійснюється постійний контроль за погашенням заборгованості та керівники підприємств – боржників щомісячно заслуховуються на засіданнях комісій з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

    Заборгованість з виплати заробітної плати Сокальському районі станом на 01.01.2015 року становила  27578,6 тис.грн. Порівняно з 01.01.2014 роком заборгованість зросла на 25 млн.грн.

     Заборгованість зросла за рахунок підприємств вугільної промисловості або які надавали послуги вугільній галузі, а саме:

          -     ДП «Львіввугілля» - 13589,6 тис.грн.;

          -     ПАТ «Львівська вугільна компанія» - 9723,6 тис.грн.; 

    -     ТзОВ «Престиж Авто» - 80,4 тис.грн.;

    -   ВАТ «Червоноградська автобаза»  - 2648,0 тис.грн.;

            Протягом 2014 року у Сокальському районі створено 832 нових  робочих місця, що на 29 місць більше ніж протягом 2013 року (803робочих місць), та становить 101,5 % (820) річного плану, з них:

       -    юридичними особами – 355 місць (2013 рік – 280 робочих місць),

       -  фізичними особами для найманих працівників  - 340 місць (2013рік – 385робочих місць),

       -     як СПД пройшли реєстрацію -137 осіб (2013рік – 120 осіб).

       Середньомісячна заробітна плата на новостворених робочих місцях становить 1,5- 2,0 тис грн.

    Ліквідовано протягом 2014 року 994 робочих місць що є більше ніж  у 2013 році  на 23% (2013 рік - 781 робоче місце). Збільшення відбулося за рахунок прийняття нової спрощеної системи закриття підприємницької діяльності.

       Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника на підприємствах Сокальщини на кінець 2014 року становила 3526,1 грн., яка збільшилася на 8% від початку року (2013 рік – 3265,64 грн.). А також у 3 рази перевищила рівень встановленої мінімальної заробітної плати та розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що зараз становить 1218 грн. Високий рівень заробітної плати  в районі за рахунок працівників вугільної промисловості, середня заробітна плата яких у 2014 році піднялася до 5516,88 грн.

             Робочою  групою по легалізації заробітної плати та зайнятості населення проведено 4 виїзних та 3 робочих засідання , о 42 суб’єкти підприємницької діяльності. В результаті яких виявлено 63 порушення щодо легалізації зайнятості населення та легалізовано роботу 212 найманих працівників. Протягом 2013 року легалізовано працю 252 найманих працівників.

    Станом на 1.01.2015 року на обліку в управлінні праці перебуває 139 громадян, які прибули з тимчасово окупованих територій і зони проведення АТО.

    До відділу соціальних допомог та компенсацій управління соціального захисту населення звернулись 36 сімей щодо отримання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Було призначено вищезазначену допомогу 35 сім’ям.

    ІІ. Мета, цілі та завдання Програми.

    Головною  метою  економічного  і  соціального  розвитку  району,  є  стійкий  ріст  добробуту населення.  Програма економічного і соціального розвитку  формується  на  основі  бачення  розвитку  району, пріоритетності цілей, використання оцінки потенціалу розвитку галузей, а також на вирішенні найбільш значимих проблем.

    Основна мета розвитку району у  2015 році:

    Підвищення рівня добробуту населення за рахунок:

    -  збільшення середньомісячної заробітної плати;

    -  зменшення рівня безробіття;

    -  створення нових робочих місць;

    -  скорочення заборгованості з виплати заробітної плати;

    -  підвищення якості житлово-комунальних послуг;

    -  залучення  інвестицій  в  розвиток  економіки  району шляхом  реалізації інвестиційних проектів;

    Діяльність  органів  виконавчої  влади  та  місцевого  самоврядування  щодо реалізації  цієї  мети  буде  спрямовуватися  на  підвищення  якості  житлово-комунальних послуг та комфортності житла, збереження існуючої мережі дитячих навчальних  закладів, організацію  якісної, ефективної  та  доступної  медичної  допомоги  населенню  району,  в  тому  числі жителям  сільської  місцевості  шляхом  оновлення  матеріально-технічної  бази закладів охорони здоров’я, збереження національної культурної спадщини. 

    Таблиця №1

    Основні показники соціально-економічного розвитку Сокальського району на 2015рік

    Показники

    Од. виміру

    Звіт 2014 р.

    План 2015 р.

    %

    2015 р.

    до

    2014 р.

    1

    2

    5

    6

    7

    Сфера реального сектору економіки

           

    Обсяг реалізованої промислової продукції  у діючих цінах  - всього

    млн. грн.

    1103,0

    1103,0

    100

    Обсяг реалізованої промислової продукції  у розрахунку на душу населення

    грн.

    11853

    11853

    100

    Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств

      у цінах 2010 року - всього

    млн. грн.

    828.0

    791.5

    95.6

    Виробництво продукції рослинництва:

           

    зернові та зернобобові, включаючи кукурудзу

    тис. тонн

    168.7

    143.0

    84.8

    цукрові буряки

    -//-

    236.2

    176.0

    74.5

    картопля

    -//-

    123.5

    134.2

    108.7

    Обсяг валового виробництва продукції тваринництва

    млн. грн.

    269.8

    271.0

    100.4

    Реалізація худоби та птиці на забій (у живій вазі)

    тис. тонн

    10.6

    10.2

    96.2

    Виробництво:

           

    молоко

    тис. тонн

    47.2

    47.3

    100.2

    яйця

    млн. шт

    34.9

    35.0

    100.2

    Житлово-комунальне господарство

           

    Кредиторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві

    млн. грн.

    7,538

    7,538

    100

    Дебіторська заборгованість за житлово-комунальні послуги у житлово-комунальному господарстві

    млн. грн.

    2,083

    2,033

    97,6

    Обсяг боргу населення за житлово-комунальні послуги

    млн. грн.

    2,849

    2,803

    98,4

    Темп зростання (зменшення) заборгованості населення з оплати житлово-комунальних послуг

    %

    98,2

    97,0

    Х

    Рівень оплати населенням житлово-комунальних послуг

    %

    99,8

    100,3

    Х

    ІІІ. Напрями економічної і соціальної політики району у 2015 році.

    1. Забезпечення умов для соціально-економічного зростання.

    1.1. Інвестиційна політика

    Головні цілі на 2015 рік:

    •  поліпшення  сприятливого  інвестиційного  клімату  у  районі,  подальше нарощування  обсягів  залучення  інвестицій  в  економіку  району,  що  сприятиме  реконструкції та технічному переоснащенню існуючих підприємств.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    • покращення  інвестиційного  іміджу  району  шляхом  популяризації  району,  як  привабливого  для  інвестування  та  поширення інформації про наявні інвестиційні можливості району;

    Відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміні-страції, міські, селищна, сільські  ради  

    • постійне оновлення баз даних  про інвестиційні можливості Сокальського району (вільні приміщення та земельні ділянки);

    Відділ економічного розвитку, торгівлі та промисловості райдержадміністрації,  управління Держкомзему у Сокальському районі, відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації, управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації

    •  участь  у міжнародних  проектах,  сприяння реалізації інвестиційних проектів, зокрема:

    -   Проведення першого зрізування енергетичної тополі та лози  підприємствами  ТзОВ «БІОПРОЕКТ- К», яке займається вирощуванням енергетичної тополі) та ТзОВ  «САЛІКС  ЕНЕРДЖІ» (філія), основним видом діяльності якого є вирощування енергетичної лози;

    -   Завершення відновлення працездатності дамби (Проект по будівництву міні-гідроелектростанції у с. Ульвівок (Телязька сільська рада).  ТзОВ „ЛІГА” LTD, що дасть змогу відновити рівень води у Сокальському водосховищі до відмітки 2006 року (186,4- 186,6 см);

    -   Виготовлення детального плану будівництва вітрових веж на території Острівської сільської ради в районі с. Борятин  для початку І черги   будваництва вітрових веж  (всього 12 вітряків по 3 МВ,  І черга   - 5 вітряків).

    -       Участь у проекті "Поліпшення доступності та якості прикордонної дорожньої інфраструктури. Етап II - перебудова 2-ої ділянки повітової дороги № 3432L Грубeшів-Крилів-Долгобичiв - державний кордон та ремонт дороги в Угринові" в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна Європейського Інструменту Сусідства.

    -     Участь в міжнародних проектах, обласному  конкурсі  мікропроектів, проекті ЄС ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду”.

    ТзОВ «БІОПРОЕКТ-К», ТзОВ  «САЛІКС  ЕНЕРДЖІ» (філія), ТзОВ „ЛІГА” LTD , ТзОВ «ЕКО ОПТІМА», відділ економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та промисловості райдержадміністрації, міські, селищна, сільські  ради 

    Очікувані результати у 2015 році: 

    −  стабілізація  обсягу капітальних інвестицій  (182,5 млн.грн.);

    − стабілізація  обсягів  прямих  іноземних  інвестицій  (3,3  млн.  доларів США).

    1.2. Регуляторна політика та розвиток підприємництва

    Головні цілі на 2015 рік: 

    − зменшення  адміністративних  та  регуляторних  бар’єрів  на  шляху започаткування підприємницької діяльності.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    • удосконалення діяльності Центру надання адміністративних послуг Сокальської  райдержадміністрації,

    -   пошук приміщення, приведення штатної чисельності адміністраторів  до визначених чинним законодавством норм;

    ЦНАП Сокальської райдерж-адміністрації, Сокальська районна рада, структурні підрозділи райдержадміністрації

    Очікувані результати у 2015 році:

    −  збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів.

    1.3. Бюджетна та податкова політика.

    Бюджетна політика та її інструменти.

    Головні цілі на 2015рік:

    Забезпечення реалізації основних завдань бюджетної політики, визначених на 2015 рік та економне і раціональне використання бюджетних коштів, зокрема:  

    −  зміцнення доходної бази місцевих бюджетів;

    −  підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів;

    − контроль за додержанням  податкового  законодавства,  правильністю обчислення,  повнотою  і  своєчасністю  сплати  до  бюджетів  податків  і  зборів суб’єктами  господарювання  та  забезпечення  виконання  дохідної  частини  бюджету в запланованих обсягах.

     Основні завдання та заходи на 2015рік:

    •забезпечення  зростання  надходжень  до  місцевих  бюджетів  на  рівні  затверджених показників;

    Сокальська ОДПІ ГУ ДФС, управління фінансів райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування

    •забезпечення  спрямування  в  повному  обсязі  видатків  на  захищенні  статті  бюджету;

    Управління фінансів райдержадмі-ністрації, органи місцевого само-врядування

    •забезпечення в повному обсязі  розрахунків за енергоносії,  які споживаються бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення  і послуги зв’язку, які їм надаються, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати  зазначених  товарів  і  послуг,  а  також  укладання  договорів  за  кожним видом  енергоносіїв у  межах  встановлених  відповідним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання; 

    Управління фінансів райдержадмі-ністрації, головні розпорядники  коштів місцевих бюджетів, органи місцевого самоврядування.

    •забезпечення оптимізації витрат бюджетних коштів шляхом виключення непріоритетних  та  неефективних  витрат,  насамперед  тих,  що  не забезпечують виконання основних  функцій і завдань головних  розпорядників  бюджетних коштів;

    Управління фінансів райдержадмі-ністрації, головні розпорядники коштів місцевих бюджетів,  органи місцевого самоврядування.

    Очікувані результати на 2015 рік:

    −  забезпечення  зростання  надходжень  до  місцевих  бюджетів на  рівні  зав твердж    не нижчому доведеного Міністерством фінансів України;

    −  забезпечення  спрямування  в повному обсязі  видатків на  захищенні статті бюджету;

    −  забезпечення  в  повному обсязі  з розрахунків за електричну енергію, теплову  енергію,  природній  газ,  які  споживаються  бюджетними установами, послуги з водопостачання та водовідведення  і послуги зв’язку, які  їм надаються, не  допускаючи  будь-якої  простроченої  заборгованості  з  оплати  зазначених товарів  і  послуг,  а  також  укладання  договорів  за  кожним   видом  енергоносіїв  у межах  встановлених  відповідним  розпорядником  бюджетних  коштів обґрунтованих лімітів споживання. 

    Податкова політика

    Головні цілі на 2015 рік: 

    - контроль за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою  і  своєчасністю  сплати  до  бюджетів  податків  і  зборів  суб’єктами господарювання  та  забезпечення  виконання  дохідної  частини  бюджету  в запланованих обсягах;

      Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

      Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    • нарощування доходів державного  та місцевих бюджетів при  забезпеченні  їх збалансованості відповідно до темпів зростання економічних показників району;

     СокальськаОДПІ ГУ ДФС

    •забезпечення  повної  сплати  нарахованих  податків  і  платежів  до  бюджетів усіх рівнів;

      Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

    •організація  роботи  з  бюджетоформуючими  платниками  податків  з  питань підвищення рівня контролю  за повнотою нарахувань  та  сплати податків  і  зборів (обов’язкових платежів);

     Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

    •проведення  роботи  щодо  виявлення  найманих  осіб  без  належного оформлення трудових угод з працедавцями та залучення громадян до державної реєстрації;

      Сокальська ОДПІ ГУ ДФС

    Очікувані результати у 2015  році:

    −  забезпечення  стовідсоткового  виконання  прогнозних  показників надходжень по платежах державного та місцевого бюджетів;  

    −  скорочення  податкового  боргу  у 2015  році, зокрема,  за рахунок  реалізації  рухомого  і  нерухомого  майна  платників  податків,  яке перебуває у податковій заставі, вилучення готівкових коштів у боржників.

    2.  Розвиток реального сектору економіки.

    2.1. Енергозбереження

    Головні ціль на 2015 рік:

    Забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів в усіх галузях економіки та впровадження новітніх енергозберігаючих технологій.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    • реалізація заходів районної програми „Енергоефективності та енергозбереження для бюджетної сфери Сокальського району на 2015-2017 роки” та обласної програми „Енергозбереження для населення Львівщини на 2013-2016 роки”;

    Стуртурні підрозділи райдержадмі-ністрації, Сокальська ЦРЛ, органи місцевого самоврядування

    • реалізація  мікропроектів  та проектів розвитку громад ,

     Структурні підрозділирайдержадмі-ністрації, органи місцевого самовря-дування.

    Очікувані результати у 2015 році:

    −  зменшення енергоспоживання в бюджетних установах.

    2.2. Промисловий комплекс.

    Головні цілі на 2015 рік:

    Стабілізація роботи промислових підприємств, підвищення технологічного рівня та конкурентоспроможності промисловості.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    •  освоєння  нових  підвидів продукції, що випускається; 

    • зменшення енергоємності виробництва, підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів, оптимізації структури енергоспоживання;

    • здійснення заходів з розкриття заскидної частини західного крила пласта пн7 ВП "Шахта "Степова" ДП "Львіввугілля"", с. Глухів за умови фінансування з держбюджету (29 млн. грн.).

     ПАТ «Укрзахідвуглебуд».

    Очікувані результати у 2015 році:

    −  стабілізація обсягів  реалізованої   промислової  продукції  (1103 млн. грн.);

    −  насичення ринку конкурентоспроможними промисловими товарами.

    2.3. Агропромисловий комплекс. Земельні відносини.

    Головні цілі на 2015 рік:

    − забезпечення  ефективного функціонування  агропромислового комплексу району;

    −  забезпечення продовольчої безпеки;

    −  розширення зайнятості та підвищення доходів сільського населення; 

    − збереження родючості земель, раціонального використання землеробства;

    − створення  рівних умов для розвитку господарської  діяльності  всіх суб’єктів агропромислового комплексу.

    Основні завдання та заходи на 2015рік:   

    ·  Відновлення родючості ґрунтів шляхом:

    - збільшення об’ємів внесення органічних добрив;

    - проведення вапнування ґрунтів шляхом внесення кальцієвмісних мінеральних добрив;

    - введення науково-обґрунтованих сівозмін.

    ·  Підвищення ефективності виробництва рослинницької продукції шляхом постійного проведення сортооновлення та сортозаміни  сільськогосподарських культур.

    ·  Забезпечення стабілізації і розвитку тваринництва шляхом:

    - збереження та стабілізація поголів’я ВРХ в сільськогосподарських  підприємствах, особливо маточного поголів’я;

    - збільшення чисельності поголів’я  свиней;

    ·  Відновлення фінансування та максимальне залучення бюджетних коштів на підтримку сільськогосподарських товаровиробників та особистих селянських господарств.

    ·   Забезпечення виконання заходів, спрямованих на відтворення і підвищення родючості грунтів шляхом збільшення обсягів застосування добрив, та захисту с/г угідь від повторного заболоченн та населених пунктів від підтоплення ( 290 тис.грн), вапнування кислих грунтів; 

    Управління агропромислового розвитку  райдержадміністрації 

    ·  продовження  проведення  робіт  з інвентаризації земель на території  сільських рад району;

    Відділ Держземагенства в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації

    ·   визначення та документальне оформлення земельних ділянок;

    Відділ Держземагенства в Сокальському районі, міські, селищна, сільські ради, проектні ліцензійні організації

    Таблиця 2

    Виробництво основних видів продукції у сільгосппідприємствах

    Показники

    Од.

    виміру

    2014

    р.

    факт

    2015 рік прогноз

    %

    2015 р.  до 2014 р

    Валова продукція сільського господарства по с/г підприємствах у  цінах 2010 року - всього

    млн. грн.

    828.0

    791.5

    95.6

    Зернові культури ( у вазі після доробки )

    тис. тонн

    168.7

    143.0

    84.8

    Цукрові буряки

     

    236.2

    176.0

    74.5

     Картопля

    тис. тонн

    123.5

    134.2

    108.7

     Овочі

    тис. тонн

    25.8

    26.2

    101.6

     Реалізація худоби та птиці у   живій вазі

    тис. тонн

    10.6

    10.2

    96.2

     Молоко

    тис. тонн

    47.2

    47.3

    100.2

    яйця

    млн..шт

    34.9

    35.0

    100.2

    2.4. Розвиток транспортної інфраструктури і зв’язку. Дорожнє господарство.

    Головні цілі на 2015 рік:

    − сприяння  більш  повному  задоволенню  потреб  населення  та  економіки району у послугах транспорту подальше вдосконалення маршрутної мережі;

    -   підвищення безпеки руху  та  комфортності  перевезень  пасажирів автомобільним транспортом;

    -    більш повне охоплення сільських  населених  пунктів  регулярним автотранспортним сполученням

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    •вдосконалення мережі автобусних маршрутів загального користування;

    •сприяти відкриттю маршрутів на перевезення пасажирів  у  віддалених  і  малочисельних населених пунктах;

    Відділ житлово-комунального господ- дарства,  цільових програм та розвитку інфраструктури райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад.

    •  продовження  будівництва,  реконструкції  та  капітального  ремонту автомобільних доріг і споруд на них;

    Відділ житлово-комунального господарств, цільових програм та розвитку інфраструктури  райдержадміністрації, виконкоми міської, селищної та сільських рад, дорожні організації району

    ·        17.03.2015 року на XXXIII  сесії  VI скликання Львівської обласної ради було затверджено перелік автодоріг загального користування, що проходять через територію Сокальського району провести ремонт у 2015 році:

    О141607 Сокаль – Червоноград – 7,3 млн. грн.;

    О141601 Рава-Руська – Гайок – 1,7 млн. грн.;

    О141604 Червоноград  - Перетоки – 0,438 млн. грн.

    Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква – 139 млн. грн.

    2.5. Житлово-комунальне господарство.

    Головні цілі на 2015 рік:

    −  підвищення  якості  житлово-комунальних  послуг,  забезпечення  прозорості встановлення  тарифів  на  всі  послуги;  збільшення  джерел  їх  фінансування  при забезпеченні гарантій для соціально-незахищених верств населення;

    −  покращення стану каналізаційних мереж та споруд.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    ·  Будівництво  каналізаційного колектора  по вул.Шевченка, вул.Підкови та вул.Чайковського в м.Сокаль, Львівської області

    Сокальська міська рада

    ·  Будівництво дитячого садка-ясел на 90 місць в с.Сілець Сокальського району Львівської області

    Сілецька сільська рада

    ·  Реконструкція каналізаційних очисних споруд продуктивністю 2700 м куб./добу  в м. Великі Мости, Львівської області

    Великомостівська міська рада

    •приведення  тарифів  на  житлово-комунальні  послуги  до  рівня  економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання;

    Сокальська  районна рада, Сокальська міська рада, Великомостівська міська рада, Белзька міська рада, Угнівська міська рада, Жвирківська селищна рада,  підприємства житлово-комунального  господарства, відділ житлово-комунального господ-дарства, цільових програм та розвитку інфраструктури  райдержадміністрації

    Очікувані результати у 2015 році:

    −  приведення  тарифів  на  житлово-комунальні  послуги  до  рівня  економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво і надання;

    −  покращення екологічного стану в населених пунктах району.

    3.  Розвиток гуманітарної  та соціальної  сфери.

    3.1. Демографічний розвиток, підтримка дітей, сімей та молоді.

    У 2014  році  демографічна  ситуація  в  районі,  як  і  у  попередні  роки, характеризується  зменшенням  чисельності  населення,  яке  відбувається,  в основному за рахунок природного скорочення. 

    Сучасний  рівень  народжуваності  не  забезпечує  простого  відтворення населення.

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    •  пропаганда цінності сім’ї, дитинства, материнства, здорового способу життя та активного довголіття;

    •  стовідсоткове медичне обстеження учнів шкіл;

    •  проведення  щорічних  профілактичних  оглядів  працюючих  в  установах, організаціях та  підприємствах усіх форм власності;

    Сокальська  райдержадміністрація, Со-кальська  районна рада, структурні під-розділи райдержадміністрації, Сокальська  ЦРЛ, міські, селищна,  сільські   ради.

    •  надання соціальних послуг та вирішення проблемних питань вимушених переселенців з Донецької та Луганської областей, учасників АТО та членів їх сімей, а також забезпечення охоплення соціальними послугами найуразливіших верств населення;  

    РЦ СССДМ

        • здійснення соціального супроводу сімей, які опинились в складних життєвих обставинах, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу;

    РЦСССДМ

    •  довлаштування 2 д ітей в прийомну сім’ю ;

    Служба у справах дітей райдержадміністрації

    •  комплексне обстеження дітей  де сім`ї, опинились в складних життєвих обставинах, дітей, що проживають під опікою в сім`ях громадян та усиновлених громадян;

    Служба у справах дітей  райдержадміністрації.

    Очікувані результати у 2015 році:

    - формування здорового способу життя;

    - поліпшення умов проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

    - скорочення кількості безпритульних дітей та зменшення негативних проявів у дитячому середовищі.

    3.2. Охорона здоров’я, материнства та дитинства.

    Головні цілі на 2015 рік:

    −  поліпшення  здоров’я  населення,  забезпечення  рівного  та  справедливого доступу всіх членів суспільства до медичних послуг належної якості;

    Основні завдання та заходи на 2015 рік:

    •  забезпечення бюджетного фінансування затверджених районною радою цільових програм  у сфері охорони здоров’я:

    •  Основні завдання та заходи для забезпечення належного функціонування медичних установ:

    ·  відкриття  амбулаторії  ЗПСМ в с.Тартаків і в с. Двірці.

    Сокальська  ЦРЛ,

    запровадження  сучасних  методів  та  принципів  організації  та  надання медичної допомоги;

    •  удосконалення  первинної  медико-санітарної  допомоги,  особливо жителям села;

    •  першочергове  укомплектування  кадрами  закладів  охорони  здоров’я, розташованих у сільській місцевості.

    Сокальська  ЦРЛ 

    Таблиця № 3

    Основні показники забезпеченості населення потужностями і кадрами закладів охорони здоров`я.

    Показники

    2013 р

    2014 р

    2015 р план

    %

    2015 р. до 2014 р.

    Кількість районних лікарень,одиниць

    2

    3

    3

    100,0

    Кількість дільничних лікарень,одиниць

    -

    -

    -

    -

    Кількість лікарняних ліжок на 10 тис. чол. населення, одиниць

    60,9

    58,9

    58,5

    99,3

    Кількість сільських лікарських амбулаторій поліклінічних закладів,одиниць

    11

    11

    12

    109,1

    Кількість фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів, одиниць

    51

    51

    50

    98,0

    Кількість лікарів усіх спеціальностей на 10 тис. чол. населення, осіб

    22,4

    22,9

    23,1

    100,9

    Кількість середнього медперсоналу на 10 тис. чол. населення, осіб

    71,5

    70,5

    71,5

    101,4

    Загальна чисельність лікарів у закладах охорони здоров’я усіх форм підпорядкування,осіб (з зубними)

    210

    214

    215

    100,5

    Очікувані результати на 2015 рік:

    -   впровадити малоінвазивну хірургію в гінекології.

    -   розширювати сітку стаціонарно замінних ліжок для лікування хворих .

    -  стабілізація показників первинного виходу населення на інвалідність;

    - підвищення рівня  виявлення  злоякісних  новоутворень  І-ІІ  стадії візуальних локалізацій на 0,5%; − зниження рівня смертності онкологічних хворих, які помирають протягом року після встановлення діагнозу, на 0,5 %.

    3.3. Освіта .

    Основні завдання та заходи на 2015 рік

    1.      продовжити роботи по завершенню будівництво ДНЗ с. Сілець та Пристанського  НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок»;

    2.      розвиток мережі навчальних закладів, які надаватимуть послуги з надання   дошкільного виховання у сільській місцевості;

    3.      реалізація заходів Програми « Питна вода»;

    4.      реалізації ІІ етапу Програми «Внутрішні туалети» в частині проведення капітальних ремонтів;

    5.      продовжити реалізацію заходів з енергоефективності та енергозбереження в загальноосвітніх навчальних закладах району

    Проблемні питання

    ·  завершення будівництва ДНЗ с. Сілець та Пристанського  НВК « ЗШ І-ІІ ст..- дитячий садок» ( недостатній стан фінансування);

    ·  завершення добудови приміщень у Домашівській   та Низівській ЗШ І-ІІ ст..

    ·  проведення капітальних ремонтів спортивних залів у школах;

    ·  встановлення фільтрів для очищення питної води у ЗНЗ району;

    ·  переведення шкільних котелень на альтернативні види палива;

     Таблиця №4

    Кількісні показники роботи державних загальноосвітніх закладів

    Показники

    2013р.

    2014 р.

    2015 р.

    план

    % 2015р.

    до

    2014 р.

    Кількість дитячих дошкільних закладів, одиниць ( НВК – дитячий садок)

    38 +22/

    60

    37+24/

    61

    37+25/

    62

    101,6

    у міських поселеннях

    9

    9

    9

    100

    у сільській місцевості

    29+22

    28+24

    28+25

    101,9

    Кількість місць у дитячих дошкільних закладах та НВК, усього

    2419

    2499

    2549

    102

    у міських поселеннях

    1184

    1190

    1190

    100

    у сільській місцевості

    1235

    1309

    1379

    105,3

    Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, одиниць

    67

    67

    67

    100

    Кількість учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, усього, осіб

    в тому числі:

    9000

    8984

    8984

    100

    Кількість вчителів у загальноосвітніх навчальних закладах , всього осіб

    1215

    1233

    1240

    100,6

    Кількість загальноосвітніх навчальних закладів, всього одиниць

    67

    67

    67

    100

    І ступеня

    17

    17

    17

    100

    І-ІІ ступенів

    22

    22

    22

    100

    І-ІІІ ступенів

    28

    28

    28

    100

    Очікуваний результат на 2015 рік:

    −  збільшення  на 5%  охоплення  дітей  дошкільного  віку  суспільним

    дошкільним вихованням;

    −  перехід на альтернативні види опалення та ремонт діючих систем;

    −  збільшення кількості шкіл із заміненими віконними блоками на пластикові.

    -   реалізація заходів з енергозбереження

    Про Програму соціально - економічного та культурного розвитку Сокальського району на 2015 рік. XXXIX сесія Сокальської районної ради  VI скликання. ІІ - га частина

     Доповідає голова Сокальської РДА О.Кожушко

    Адміністратор
    -

    якщо Ви хочете додати, заперечити чи обговорити
    напишіть адміністратору: заповніть HTML форму

    RAM counter
    додому
    написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
    Всі права застережено 2005
    01:23, 29 березня 2024 року
    При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
    Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
    +380686916567