** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::08.04.2011

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    8 квітень 2011 року

Пошук в новинах   

суспільство

05 квітня  2011 р.

 
Прес-реліз


Контакти:
Шарапов Аркадій
тел. 097-16-15-234

Звинувачення у націоналізмі – різновид «мови ворожнечі», що найчастіше застосовується кримськими журналістами.

У березні 2011 року експерти ГО «Євпаторійський центр регіонального розвитку»  у рамках проекту «Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі», який з вересня 2010 року виконується організацією за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження», проаналізували матеріали 29-и загальнокримських та місцевих друкованих ЗМІ на предмет використання  «мови ворожнечі».
Було зафіксовано 44 випадки її застосування, як інструменту розпалювання міжнаціональної ворожнечі та нетолерантного ставлення до представників інших етнічних груп.

Найчастіше у березні «мова ворожнечі» фіксувалася в журналістських статтях, де  об’єктами нетолерантного ставлення традиційно були:
-  українці, що звинувачувались у націоналізмі,
-  росіяни,  які найчастіше зображувалися в образливому контексті у анекдотах.

Найпоширенішими видами «мови ворожнечі» на шпальтах Кримських ЗМІ в березні , як і в січні й лютому, були такі:
• Створення негативного образу етнічної групи (пов`язано не з конкретними звинуваченнями, а скоріше передано тоном тексту або фрагмента тексту) - 37,25% зафіксованих випадків.
• Звинувачення тієї чи іншої етнічної групи або її представників у націоналізмі, шовінізмі або екстремізмі. 31,37% зафіксованих випадків.
• Згадка етнічної групи або її представників як таких в принизливому або образливому контексті (або просто при згадці етноніма). 11,76% зафіксованих випадків.

Як і в попередні місяці, частіше за інші друковані ЗМІ Криму підтримували «мову ворожнечі» у своїх березневих матеріалах газети «Крымское время», «Крымская правда»,  «Комсомольская правда в Украине – Крым».

Метою проекту «Кримські ЗМІ. Мова ворожнечі», що здійснюється  громадською організацією «Євпаторійський центр регіонального розвитку» за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”  є проведення дослідження та оприлюднення фактів розпалювання міжнаціональної ворожнечі та нетолерантного ставлення до представників інших етнічних груп в кримських засобах масової інформації для подолання впливу стереотипів та упереджень у сфері міжетнічних взаємин, досягнення міжетнічного порозуміння, соціальної та культурної інтеграції національних меншин та етнічних спільнот в українське суспільство на ґрунті взаємоповаги до різноманіття культурних ідентичностей.
Мета програми Посилення впливу громадянського суспільства Міжнародного фонду “Відродження” - сприяння розвитку системи захисту прав громадян як споживачів державних та комунальних послуг, посилення спроможності громадських організацій щодо вироблення політики та впливу на прийняття політичних рішень із суспільно важливих питань.
Детальніше: www.irf.ua

^

Ганна Костюк
Сокальська АРР

суспільство

Британський досвід розвитку соціального підприємництва набув нового поширення. Його вивчала група учасників із України, Хорватії, Сербії, Північної Ірландії та Південної Кореї.
       Поїздка включала у себе ділові зустрічі із представниками Британської Ради в Україні, відвідування чотирьох діючих соціальних підприємств, а також участь у щорічній конференції Соціальних підприємців Великобританії «Голос 2011».
       Під час участі у заходах обговорювалися  питання щодо розвитку соціального підприємництва, зокрема, організаційно-правової форми, досвіду створення партнерських відносин із різними секторами громади, питання фінансової підтримки у створенні та розвитку СП.
       Пріоритетною для учасників була тема економічної доцільності та потреби у розвитку соціальних підприємств, адже завдяки їх діяльності, через яку надаються послуги безпосередньо громаді, із державних і місцевих бюджетів вивільняється певна кількість економічних ресурсів.
       У Великобританії соціальне підприємництво всесторонньо підтримується на державному рівні, банками,фондами, програмами. 

       Це свідчить про те, що влада розуміє важливість створення підприємств, які працюють над розвитком  важливого суспільного продукту.
       Тому сьогодні у Великобританії діє близько 60 тис. соціальних підприємств, внесок яких  у ВВП складає 24 млн. фунтів.
       Для української групи було необхідно побачити, як на практиці працюють соціальні підприємці, як проводяться практичні заходи, де організації шукають нових партнерів, підтримують один одного, налагоджують ділові  стосунки.
      Практична поїздка є особливо значущою для українських учасників, оскільки розвиток соціального підприємництва - це  нова та часто ще незрозуміла тема для України. Тому можливість безпосередньо переконатися у перспективі цього напрямку і адаптувати його до українських можливостей та реалій є важливим поступальним кроком для підвищення рівня життя пересічного українця.
     Для того, щоб СП добре розвивалося в Україні необхідно внести зміни до Закону про об»єднання громадян та Закону про громадські організації, над чим уже розпочато роботу – як повідомила Ганна Костюк  учасниця навчального візиту до  Великобританії.

^

Ганна Костюк
Сокальська АРР

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
08:06, 29 березня 2024 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
+380686916567