** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::12.08.2006

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    12 серпень 2006 року

Пошук в новинах   

економіка

Щоби доріг не латати, треба кошти на них мати.

Десять місяців тому в Сокальський райавтодор прийшов новий

керівник — Володимир Дмитрович КВАРТИРУК. Сьогодні з ним розмова про дороги, їх

обслуговування і фінансово-господарський стан філії, яку він очолює.

 

—Володимире Дмитровичу, скільки кілометрів доріг обслуговує тепер філія

«Сокальський райавтодор»?

— Сітка доріг, яку обслуговуємо, становить 473,2 кілометра.

— З яким вони покриттям?

— Маємо 212,2 кілометра доріг з чорно-щебеневим покриттям, 157,6 — з

асфальтобетонним, 98,7 — білі гравійні, 3,6 кілометра — цементнобетонні. Є ще

понад 50 мостів і 6290 погонних метрів залізобетонних труб, які теж треба

обслуговувати.

—Якого значення ці дороги?

— Різного. 72,3 кілометра доріг територіального значення, 290,2 — районного,

110,7 км . сільського значення.

—Який штат працівників у «Сокальському райавтодорі»? І чи достатньо їх, аби

своєчасно виконувати необхідні обсяги робіт?

— Колись тут працювало 120 чоловік, тепер наполовину менше — 60. З тих

шістдесяти штатних одиниць — 7 сторожі, 10 — інженерно-технічні працівники,

решта — дорожні робітники і механізатори. На ті обсяги завдань, які належить

виконувати Сокальській і Белзькій дільницям райавтодору, іх недостатньо.

— По скільки кілометрів шляхів «припадає» на Сокальську І Белзьку дільниці?

— Сокальська дільниця, де виконробом Сергій Солдатов і майстром Юрій Конічек,

обслуговує 246,6 кілометра автодоріг, а Белзька дільниця, на якій виконробом

Роман Квартирук, а майстром Володимир Надяк — 226,6 кілометра.

 

— Кому підпорядковується райавтодор І хто, так би мовити, є його господарем?

— Ми є філією «Львівського облавтодору», якому і підпорядковуємося, а

власником доріг у нашій області є Служба автомобільних доріг. Нових шляхів ми не

будуємо, бо є лише виконавцями, в функцію яких входять поточний ремонт

(влаштування поверхневих обробок покриття), ямковий ремонт та експлуатація

доріг.

—Що в такому разі означає термін «експлуатація» ?

— В експлуатацію входить весняно-літнє та осінньо-зимове утримання доріг:

очищення від снігу, посипання їх піском або технічною сіллю, заміна дорожних

знаків,* встановлення огороджень, фарбування дорожних об`єктів, обкошування

пришляхових смуг, ремонт автопавільйонів та інше.

— Чи відбулися за останніх десять місяців, відколи Ви очолюєте філію

«Сокальський райавтодор», якісь зміни в її виробничій І господарській

діяльності?

— Так, відбулися. Якщо, наприклад, торік за перше півріччя філія райавтодору

виконада робіт на 975 тисяч гривень і була збитковою, то за перше півріччя

2006-го року вона виконала робіт на 1 мільйон 331,1 тисячі гривень. В результаті

цього ми одержали чистий дохід 1 мільйон 168,2 тисячі гривень. Податок на додану

вартість становить 233,7 тисячі гривень. Якщо на 1 липня минулого року

середньомісячна зарплата на одного працюючого складала 487 гривень, то за перше

півріччя 2006-го вона становить 813 гривень, тобто зросла на 326 гривень. За

шість місяців цього року ми встановили 107 дорожніх знаків, з них 33 нових і 74

реставрованих на суму 12,7 тисячі гривень, придбали значну кількість запчастин,

шин і акумуляторів для наявної техніки і транспортних засобів.

— Чи достатньо у філії дорожної техніки, аби ефективно працювати на шляхах

тепер І в екстремальних зимових ситуаціях та забезпечувати нормальний рух

транспорту?

— Маємо два автогрейдери, три трактори, бульдозер, два піскорозкидачі,

автокран, дві спецмашини, шістнадцять автомобілів, у тому числі два бортових і

п"ять самоскидів, два автобуси... На жаль, ця техніка стара — експлуатується

понад 26 років і потребує постійних ремонтів. А середній вік механізмів—22 роки.

І щоб вони не виходили з ладу у час складних зимових умов і сніговіїв, рихтуємо

їх тепер — придбали, як я уже казав, запасні частини на суму 34,7 тисячі

гривень. Провели техогляд...

—Яку суму коштів виділено на цей рік «Сокальському райавтодору»?

— Два мільйони шістсот тисяч гривень. Цієї суми на обслуговування 473,2

кілометра шляхів недостатньо. Половина тих грошей, виділених Службою доріг, піде

на зимове утримання шляхів.

— Хотілося б знати скільки коштує поточний ремонт одного кілометра

дороги?

—Не менше сто тисяч гривень.

—Як відомо, у травні цього року колегія Сокальської рай держадміністрації

рекомендувала Вашій філії відремонтувати до 15 червня дорогу на відрізку Жвирка—

Сокаль і міст через Західний Буг, а до кінця другого кварталу провести ремонт

доріг Тернопіль —Броди — Червоноград, та під"їздної дороги до міста Соснівки. З

першим завданням Ваш колектив справився вчасно, а як з другим?

— Далеко не все залежить від колективу філії «Сокальського райавтодору». Ми

ведемо роботи тільки згідно з доведеними планами і затверженими лімітами. Служба

автодоріг включила роботи щодо ремонту траси Тернопіль— Броди— Червоноград у

ліміт фінансування на серпень цього року. І як тільки «Львівський облавтодор»

виділить необхідні матеріали — роботи на цих маршрутах будуть виконані згідно з

планом.

— На думку багатьох автомобілістів, дорогу від Жвирки до в`їзду в Сокаль

відремонтовано добре. Скільки на це пішло коштів?

— 450 тисяч гривень,

— На яких умовах «Сокальський райавтодор» ремонтує дороги та інженерно-

технічні споруди в сільській місцевості?

— Передовсім згідно з. розпорядженням Служби автодоріг та ДП «Львівський

облавтодор» проводиться ретельне обстеження цих споруд і шляхів. Приміром, після

такого огляду, в жовтні-листопаді минулого року, відремонтовано міст у селі

Варяжі на суму 50 тисяч гривень. В червні цього року полагоджено міст у селі

Волиці, на що використано 44 тисячі гривень.

— Кілька слів про те, як «Сокальський райавтодор» співпрацює з сільськими

радами?

— Роботу з місцевими радами проводимо за прямими договорами. Є вони в нас з

Хлівчанською, Ванівською, Мурованською, Острівською, Телязькою та Савчинською

сільськими радами, шахтою «Надія». Уклали договір на проведення робіт з

Сілецькою сільрадою...

—Володимире Дмитровичу, недавно з села Княже надійшов у редакцію лист, в

якому мешканці пишуть, що в зимову пору їх населений пункт завіває снігом і вони

опиняються в його блокаді. А недавно автогрейдерист з «Сокальського райавтодору»

так «відремонтував» їм дорогу, що знову ні пройти, ні проїхати — гравійні

вибоїни позасипав землею і травою, які згорнув з узбіччя. Внаслідок цього під

час проїзду автотранспорту здіймаються клуби пилу, який проникає в помешкання

людей... Що Ви на це скажете?

— Я про цей випадок знаю. Грейдерист просто не завершив розпочатої роботи.

Він повинен був ще зробити друг.ий прохід і все поправити як належиться. Та

саме_ в цей час в грейдері закінчилося пальне... Ці недоробки ми при першій

можливості усунемо.

—На багатьох ділянках доріг майже щороку продовжуються ямкові ремонти. Чи

раціональне таке їх латання?

— Чимало ділянок доріг потребують поточного ремонту (поверхневих обробок),

ямковий — неефективний. Латаєш одні вибоїни, а біля них відразу появляються

інші. Одна з причин цього — дедалі інтенсивніший рух транспорту і, зокрема,

важковагових автомобілів. Звичайно, на поточні ремонти доріг потрібно мати

значні кошти. Тоді б не доводилося їх так часто латати. —Цього року на дорогах,

які обслуговує «Сокальський райавтодор», сталося чимало дорожньо-транспортних

пригод. Чи були серед них такі, що виникли з вини Вашої філії?

— Справді, лише за перше півріччя на дорогах філії зареєстровано сімнадцять

дорожньо-транспортних пригод. Під час них один чоловік загинув і 12 —травмовано.

Проте в цих аваріях вини нашого колективу нема. Тому й ніяких претензій щодо

недоліків в експлуатації та утриманні Сокальською філією доріг не було.

— Недавно один з читачів «Голосу з-над Бугу» звернувся в редакцію з

проханням, аби повідомити в газеті, чому «Сокальський райавтодор» тривалий час

не ремонтує вулиці Української в Сокалі, котра в суцільних ямах?

— Ця вулиця належить до комунальної власності міста і ніякого відношення до

нашої філії не має.

—Як Ви оцінюєте стан доріг Сокальщини?

— Оскільки Служба доріг у першу чергу виділяє кошти на ремонт шляхів

територіального значення, то вони є в кращому стані, ніж інші. З погодженням зі

Службою доріг стараємося вчасно лагодити й дороги районного та сільського

значення. Проте останні з них у найгіршому стані. Вони не бачили ремонту 10-15

років.

—Які перспективи розвитку філії «Сокальський райавтодор»?

— Перспектива полягає в збереженні та якісному обслуговуванні сітки доріг й

інженерно-технічних споруд на них, створенні безпечних умов проїзду

автотранспорту в різні пори року при найменших трудових, матеріальних і

фінансових ресурсах, а також у зборі та акумулюванні коштів на утримання

дорожної одережі. Виконання всіх видів ремонту має проводитись з неухильним

дотриманням правил і норм будівництва. Основну увагу ми повинні звертати на

якісне виконання ямкового ремонту, поверхневих обробок і спрямувати зусилля на

пошуки замовника.

Будемо також працювати за прямими договорами, що дасть можливість підвищити

зарплату, оновити техніку і зберегти колектив.

— Дякую за розмову.

— Вам теж дякую.


Розмовляв Іван ВАШКІВ.

^

Газета
"Голос з-над Бугу"

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
02:43, 21 листопада 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464