** неофіційна сторінка про м.Сокаль і Сокальський район
Зробити сторіку домашньою
Перейти на головну  - www.sokal.lviv.ua  /Сокаль і Сокальщина/
контактипро нас, про проект
книга гостей
Фотогалерея

Минула доба за менше як 15 хвилин. м.Сокаль
Минула доба
за менше як 15 хвилин.
м.Сокаль


Відеокаталог

Нам цікаво знати:



Безкоштовні точки доступу до мережі інтернет від Інтернет та сервіс провайдер

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

Google


 
 

Сокаль і Сокальщина : новини ::26.05.2006

НОВИНИ СОКАЛЬЩИНИ

    26 травень 2006 року

Пошук в новинах   

економіка

В Пенсійному фонді

ДРУГИЙ РІВЕНЬ — НАКОПИЧУВАЛЬНА СИСТЕМА


загальнообов`язкового державного пенсійного страхування

Система пенсійного забезпечення в Україні складається з трьох рівнів:

— перший рівень — солідарна система загальнообов`язкового державного пенсійного страхування, що базується на засадах солідарності і субсидування та здійснення виплат пенсій і надання соціальних послуг за рахунок коштів Пенсійного фонду на умовах та в порядку, передбачених цим Законом;

— другий рівень—накопичувальна система загальнообов`язкового державного пенсійного страхування (далі - накопичувальна система), що базується на засадах накопичення коштів застрахованих осіб у Накопичувальному фонді та здійснення фінансових витрат на оплату договорів страхування довічних пенсій і одноразових виплат на умовах та в порядку, передбачених Законом;

— третій рівень — система недержавного пенсійного забезпечення, що базується на засадах добровільної участі громадян, роботодавців та їх об`єднань у формуванні пенсійних накопичень з метою отримання громадянами пенсійних виплат на умовах та в порядку, передбачених законодавством про недержавне пенсійне забезпечення.

Сьогодні в Україні функціонує перший і третій рівні пенсійної системи. Для забезпечення її ефективного функціонування необхідно запровадити другий рівень — накопичувальну систему.

З цією метою в Жидачівському та Сокальському районах проводиться експеримент створення автоматизованої системи Накопичувального фонду відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №909 від 14 вересня 2005 р. „Про проведення експерименту із створення автоматизованої системи Накопичувального фонду загальнообов`язкового державного пенсійного страхування".

Накопичувальний фонд формуватиметься за рахунок обов`язкових страхових внесків та інвестиційного доходу, який утворюватиметься внаслідок інвестування і розміщення коштів Накопичувального фонду з метою отримання прибутку на користь застрахованих осіб.

В свою чергу сукупний інвестиційний дохід формуватиметься за рахунок:

— прибутку, отриманого від інвестування пенсійних активів Накопичувального фонду;


— відсотків, які нараховуватимуться на пенсійні активи, розміщені на банківських депозитних рахунках;


— доходу від інших видів інвестування, дозволених законодавством.

У Накопичувальному фонді обов`язково прийматимуть участь особи, яким на момент запровадження відрахувань до цього фонду не виповнилось: чоловікам — 40 років та жінкам—35 років.

Особи, які старші: чоловіки — 50 років, жінки—45 років не прийматимуть участь в Накопичувальному фонді. Особи у віці: чоловіки від 40 до 50 років, жінки — від 35 до 45 років протягом року з дня запровадження страхових внесків до Накопичувального фонду прийматимуть рішення про те, чи відраховувати їм страхові внески до Накопичувального фонду чи ні. Якщо протягом визначеного терміну зазначені особи не прийняли рішення про перерахування страхових внесків до Накопичувального фонду, то вони втрачають надалі право перераховувати такі внески до накопичувальної системи.

Важливо те, що страхові внески до Накопичувального фонду та інвестиційний дохід, отриманий від їх інвестування, не будуть підлягати оподаткуванню.

За рахунок коштів, акумульованих у Накопичувальному фонді та перерахованих до обраної застрахованою особою організації, будуть виплачуватись (стаття 57 Закону) такі види довічних пенсій (ануїтетів):

1. Довічна пенсія з установленим періодом.


Така виплата буде здійснюватись щомісячно протягом життя пенсіонера, але не менше ніж протягом 10 років з дня її призначення.

У разі смерті пенсіонера до закінчення цього 10-річного періоду, право на отримання призначеної довічної пенсії матимуть спадкоємці померлої особи—визначені у договорі страхування довічної пенсії або визначені відповідно до законодавства.

2. Довічна обумовлена пенсія. Така виплата буде здійснюватись також щомісячно протягом життя пенсіонера.

Тільки у цьому разі питання про успадкування коштів спадкоємця вирішуватиметься залежно від того, чи є залишок коштів на момент смерті особи, яка отримувала таку пенсійну виплату, Тобто якщо сума отриманих пенсійних виплат пенсіонером менша ніж сума перерахованих до страхової організації коштів на момент укладання договору про страхування довічної обумовленої пенсії, то різницю між сумою вартості такого договору та фактично виплаченою пенсіонерові сумою буде виплачено спадкоємцям.

3. Довічна пенсія подружжя.


Така пенсійна виплата призначатиметься на подружжя. У разі смерті одного з подружжя пенсія буде виплачуватись другому із подружжя.

Довічні пенсії будуть обчислюватись страховою організацією актуарно. При цьому буде врахована вартість оплаченого договору страхування довічної пенси, майбутній (очікуваний) інвестиційний дохід, забезпечуваний страховою організацією, середня для чоловіків та жінок тривалість життя та адміністративні видатки страхової організації.

Кошти Накопичувального фонду будуть власністю застрахованих осіб, які сплачували страхові внески до цього фонду, та належатимуть кожній застрахованій особі в частині, облікованій на її накопичувальному пенсійному рахунку.

Додаткову інформацію можна отримати в м. Сокалі за телефоном: 2-81 -34.

Управління Пенсійного Фонду України


у Сокальському районі.


"Голос з-над Бугу" 23 травня 2006р

^

служба інформації
ТРК "Сокаль"

культура

Шляхи

НАЧЕ ВОДУ В СТУПІ, щороку товчуть шляховики, залатуючи ями на дорогах

Ще ніколи на Сокальщині не було таких страхітливих доріг. Після зими вони всуціль розбиті: вибоїна на вибоїні, що ні пройти, ні проїхати. Така ситуація майже у всіх куточках району. Здається щовесни та щоліта дорожники ремонтують їх, а знаку нема—вибоїни з`являються знову. Лише гроші летять з вітром. Та найгірше, що чимало відрізків шляху стають непридатними для проїзду автомашин. В аварійному стані довгий час був міст через річку Західний Буг, який сполучає смт. Жвирку та Сокаль, і є важливою магістраллю. У глибоких вибоїнах, які обминути неможливо навіть досвідченому водію, був і в`їзд у Сокаль та дороги у Жвирці. їх шляховики не раз бралися ремонтувати — засипали гравієм та смолою. Це мало що допомогло, бо замість ям зробилися горби та складки. Щоб зарадити цьому, .на цих відтинках шляху довелось зняти верхній шар асфальту. Під низом покриття виявилося кращим. Мабуть, колись асфальтували якісніше, і дороги служили довше...

Усім відомо, що латаний кожух щоразу розлазиться на швах. Так і наші дороги, яких після "косметичного" ремонту вистачає лише на один сезон. І що не рік ями стають все більшими та глибшими, і під час негоди наповнюються водою. На Сокальщині важко знайти дорогу, яка ще не була б латана. Хоча би взяти місто Сокаль, де майже на кожній вулиці можна знайти відтинок дороги, яка потребує ремонту. Насамперед це невеличкі провулки на Героїв УПА, вулиці Підкови, Чайковського... Головний наш біль і сором — вулиця Українська, яка роками непридатна для проїзду. Декілька великих ям вибились на перехресті вулиці Т. Шевченка та М. Шашкевича, хоч торік тут робили ремонт. Чи діждемося ми, коли наші дороги стануть такими, як у Європі. Іноземці й так кажуть, що у нас нема доріг. І мають рацію, бо у багатьох населених пунктах ще досі відсутнє асфальтне покриття, а там де є—у великих вибоїнах. Вони лише посипані гравієм. І навесні нагадують решето з вибоїн. Через це в деякі села не курсують маршрутки. Таке було у Суховолі. На початку квітня жителям села доводилось ходити пішки до Ількович. У селі Свитазів від млина до автостанції зробились великі вибоїни, по яких міг пройти лише дизель. Пішоходи ледь обходили. "Школярик" не раз буксував, довелось випихати.

Уже не один рік жителі Савчина та Гути, щоб дістатися до Сокаля, мусять їхати через с. Опільсько, хоч здається до нього рукою можна подати. Та дорога від села Савчин до смт. Жвирка уже декілька років, мов після артилерійського обстрілу, у ямах та вибоїнах. Ніхто її не ремонтує, хоч неподалік цього відрізку аварійної дороги знаходиться асфальтовий завод та районна філія "Сокальського райавтодору". А ця дорога значно скоротила б маршрут та заощадила час водіїв...,

Не можна також проїхати без "скакання" через Добрячин, Тудорковичі, Княже, Муроване, Тартаків, Боб`ятин, Лучиці, Русин, Хлівчани, Угнів... А перв’ятичани бояться залишитися відрізаними від світу, бо з боку Сокаля сюди скоро не заїдеш. Як не прикро, така ситуація майже у кожному населеному пункті району.

А дороги ж — обличчя наших міст та сіл. Тож, думаю, кожен господар мав би думати, як навести лад і відремонтувати дороги на своїй території. Чому ж у наших сусідів-волинян вони у значно кращому стані? Чи у них спеціалісти та техніка кращі, чи ями так не вибиваються? У чому ж справа? Це пояснив нам начальник філії "Сокальський райавтодор" Володимир Квартирук.

—Ми—лише філія "Облавтодору". Обслуговуємо 473,2 кілометри, з них 72,3 км територіального значення, 290,2 кілометри районного та 110,7 кілометрів сільського. Майже всі ці дороги у критичному стані.

Для утримання автомобільних доріг існують норми міжремонтних термінів експлуатації дорожніх покриттів, які приймаються в залежності від інтенсивності руху транспортного потоку в перший рік після закінчення будівництва, капітального чи середнього ремонту. У нашому районі всі дороги з чорнощебеневим покриттям належать до ІІ-ІІІ категорії. ІІ-а категорія доріг має інтенсивність руху 3000-10000 автомобілів на добу, ІІІ-я категорія — 1500-3000. Строк експлуатації дорожнього покриття для нашої дорожньо-кліматичної зони становить п`ять років, тобто після цього терміну повинна проводитись хоча б поверхнева обробка кожного кілометра шляху, яке відноситься до ІУ-У категорії дороги з інтенсивністю руху до 150 автомобілів за добу. Та цього, на жаль, не завжди дотримувались.

У Сокальській філії є дві дільниці — Сокальська та Белзька, які обслуговують закріплені за ними автомобільні дороги. "Сокальський райавтодор" виконує роботи з поточного ремонту, а також експлуатаційного утримання на замовлення служби автомобільних доріг у Львівській області в межах виділених лімітів. Обслуговуємо дороги, в першу чергу, територіального значення за маршрутами: Варяж-Сокаль-Червоноград (24 км); Червоноград-Рава-Руська (44 км); Тернопіль-Броди-Червоноград (4 км) та районного значення: Рава-Руська-Гайок (ЗО км); Сокаль-Перетоки (16 км); Сокаль-Бендюга (13 км), Сокаль-Стоянів (24 км), Варяж-Великі Мости (34 км). У квітні-травні філія виконала роботу за укладеними прямими договорами з Острівською, Ванівською, Хлівчанською сільськими радами. У 2006 році служба автомобільних доріг у Львівській області планує зробити капітальний ремонт траси: Тернопіль-Броди-Червоноград; під`їзних доріг до м. Соснівка та м. Сокаля. А також поточний ремонт та експлуатаційне утримання адміністративних доріг району. Сьогодні першочерговим завданням є привести дороги до належного стану. Це думаю, нам вдасться зробити до осені.

Завдання нелегке, Адже на Сокальщині дороги, правду кажучи, нікудишні. І щоб довести їх до нормального стану, треба чимало коштів, зусиль та часу. Тож шляховикам доведеться працювати, не покладаючи рук.

І дійсно, у ці дні, бригади ремонтників видно на багатьох аварійних дорогах і у місті, і на мості через річку Західний Буг. Та тільки б вони зробили дорогу якісну — не на один сезон.

Любов ПУЗИЧ.


"Голос з-над Бугу" 23 травня 2006р.

^

служба інформації
ТРК "Сокаль"

суспільство

Станом на 25 червня 2006 року на Львівщині офіційно зареєстровано 1480 наркоманів. Про це 26 червня повідомив начальник управління боротьби із незаконним обігом наркотиків УМВСУ у Львівській області, підполковник міліції Василь Возний. За його словами, найбільш вразливими категоріями є учні середніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів.

Василь Возний повідомив, що у Львівській області важка ситуація з самовільними посівами маку сільським населенням. «Хоча висадка більше п’ятисот рослин тягне за собою кримінальну відповідальність, нічого не можемо з цим зробити», – наголосив підполковник. Він зазначив, що наркоторговці Львівщини найбільше «співпрацюють» з «колегами» з Донеччини, Дніпропетровщини, Миколаївщини, Польщі, Німеччини, Голландії, Румунії.

У 2006 році на облік на Львівщині поставлено 379 наркоманів, з незаконного обігу вилучено 454,2 кілограма наркотиків, порушено 513 кримінальних справи, ліквідовано 3 міжнародних та 8 міжрегіональних канали, ліквідовано 28 наркопритонів.

 

служба інформації ТРК “Сокаль”

^

служба інформації
ТРК "Сокаль"

RAM counter
додому
написати вебмайстру http://www.sokal.lviv.ua
Всі права застережено 2005
04:46, 23 листопада 2019 року
При передруці інформації у друкованому або електронному вигляді, посилання на Сокаль і Сокальщина обов'язкове.
Адміністрація порталу не несе відповідальності за зміст рекламних та інформаційних повідомлень і не завжди поділяє погляди авторів публіцистичних матеріалів
8-066-37-90-464